Felanmälan
Lägenhet
Då garantitiden har löpt ut, är det nu den enskilda medlemmens ansvar att anlita hantverkarhjälp
för att åtgärda fel och brister samt att bekosta dessa. Det står alltså medlemmen fritt att välja
vem som ska utföra reparationer i lägenheten och om man vill betala eventuella jourtillägg för att
reparationer ska utföras på kvällar och helger.
Fastigheten & Gemensamma ytor
Vid problem /felanmälan som avser gemensamma ytor och fastigheten skall ni i första hand kontakta styrelsen brfmembersclub@gmail.com om det går att lösa enkelt och i andra hand Nabos kundtjänst på 010- 288 00 27, öppettider vardagar mellan 09:00-12:00, det går även bra att maila: felanmalan@nabo.se. Utanför arbetstiderna ska ni veta att Nabo har anlitat ett externt företag som tar väldigt mycket betalt för utryckningar.
Kontaktlista
Felanmälan hiss
Journummer
Kone AB 08-618 01 80 Telefonnumret finns även i hissen och på anslagstavlan utanför hissen.
Felanmälan tv/tele/data
För mer information/felanmälan kontakta Telia kundservice fiber/lan tel.nr 020-240250.
Felanmälan vitvaror
Electrolux Hemprodukter AB: 0771-76 76 76 (om det är inom 5års garanti behöver ni ange referensnummer som finns i garantibrev under rubriken Skotselinstruktioner -> Garantibrev-Elektrolux-> Välj din våning)